به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : شوك در انتخابات سال ١٤٠٠ شورای شهر سعدآباد

شوك در انتخابات سال ١٤٠٠ شورای شهر سعدآباد

تاریخ ارسال پست:
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400
نظرات :
0
تعداد بازدید:
38

در نشست شب گذشته کاندیداهای شورای اسلامی شهر سعدآباد با مردم ، ۱۴ نفر از ۱۶ کاندیدای این شهر از حضور در انتخابات انصراف دادند.


متن انصراف

بسم الله الرحمن الرحیم

 فرمانداری محترم شهرستان دشتستان

با سلام‌و احترام

خدایا چنان کن سرانجام کار
 تو خشنود باشی و ما رستگار

همانطور که مستحضرید بخش سعدآباد قدیمی ترین بخش استان بوشهر از سال ۱۳۳۳ تاکنون بوده که با برخورداری از ظرفیت های بسیار ، استحقاق توسعه پایدار در ابعاد مختلف و ارتقاء به شهرستانی را دارد ، لیکن متاسفانه این امر به دلایلی تاکنون محقق نشده است .


 اخیراً نیز درمانگاه تامین اجتماعی به یکی از بخش های همجوار اختصاص یافته است و این امر در صورتی انجام گرفته است که بخش سعدآباد از بیشترین آمار عضویت در صندوق مذکور برخوردار است و ایضاً زمین موردنظر جهت احداث بیمارستان نیز مهیا بوده است که با توجه به عدم وجود هیچگونه بیمارستانی در این بخش و نیاز مبرم به آن ، بدیهی است برحسب نیاز می بایست شهر سعدآباد در اولویت تخصیص این بیمارستان قرار گیرد .


 لذا متعاقب این امر و ناراحتی گسترده شهروندان ، اینجانبان کاندیداهای شهر سعدآباد در انتخابات دوره ششم‌  شورای اسلامی سال ۱۴۰۰ علیرغم آمادگی و توان مدیریتی ، لیکن با توجه به خواست شهروندان مبنی بر انصراف و احترام‌ به این  خواسته ی برحق و مضافاً عدم تمایل خود با این وضعیت ، دلیلی برای حضور در این راستا و برعهده گرفتن این مسئولیت نمی بینیم .


 بنابراین بدینوسیله اینجانبان با اسامی قید شده در ذیل این مرقومه ، انصراف خود را از حضور در انتخابات مذكور بصورت جمعی اعلام می داریم ؛

شرایط بازگشت به انتخابات


ارتقاء بخش سعدآباد به شهرستانی و تخصیص بیمارستان مذکور تا پیش از انتخابات می باشد.

امضاء کنندگان


۱- مهدی عدالت
۲- عبدالله عدالت
۳- مصطفی کهن
۴- عبدالرحمن خواجه
۵- داریوش ضیایی
۶- حسن مهدویان
۷- محسن زیرراهی
۸- بهزاد خواجه پور
۹- علی وحدت پور
۱۰- محمد قلیزاده
۱۱- حسین محمودی
۱۲- جهانگیر وطنخواه
۱۳- روح الله قنبری منش
۱۴- قاسم توکلیان

نظرات


کد امنیتی رفرش