به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه در برازجان+تصاویر

افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه در برازجان+تصاویر

تاریخ ارسال پست:
دوشنبه 24 شهریور 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
59

 در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان و جمعی  از مسوولان نمایشگاه پاییزه در سالن حجاب فرهنگیان برازجان مرکز شهرستان دشتستان گشایش یافت...

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان و جمعی  از مسوولان نمایشگاه پاییزه در سالن حجاب فرهنگیان برازجان مرکز شهرستان دشتستان گشایش یافت.

به گزارش اتحادجنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ مهندس عبدالحمید کریم آزاد معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان درحاشیه آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برپايي اين نمايشگاه  تنظيم بازار، تعديل قيمت ها و تامين نيازهاي اساسي مردم، عرضه مستقيم كالا توسط توليد كنندگان در فضاهاي رقابتي به منظور افزايش تنوع، انتخاب و خريد مردم و ايجاد دسترسي بهتر به كالاهاي مورد نياز در آستانه بازگشایی مدارس است.




رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان نیز گفت: در این نمایشگاه با 50 غرفه محصولات مختلف شامل کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار، مواد غذایی و خوراکی، مواد لبنی و پروتئینی عرضه می شود.
شهسوار قایدی افزود: در این نمایشگاه، فروشندگان کالاهای خود را زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه می کنند و بازرسان نیز در محل نمایشگاه حضور دارند.



وی یادآورشد:عرضه مرغ و گوشت در این نمایشگاه از 15 تا 20 درصد تخفیف برخوردار است.
نمایشگاه پاییزه برازجان تا 31 شهریورماه دایر است.

پرتال فرمانداری دشتستان

نظرات


کد امنیتی رفرش