به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان

راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان

تاریخ ارسال پست:
جمعه 19 تیر 1394
نظرات :
0
تعداد بازدید:
68

مسئول سلامت خانواده دشتستان از راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد...

اتحادخبر: مسئول سلامت خانواده دشتستان از راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد.
خبرگزاری فارس: راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان

 

به گزارش اتحادخبر، فضه امیری روزپنجشنبه  در بازدید از بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده و در دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام گرفته است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در دشتستان نسبت به قبل رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مسئول سلامت خانواده دشتستان از راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ مادر در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: هتل مادر در واقع مکانی است برای اسکان مادران باردار و اعزامی از مناطق دوردست شهرستان دشتستان جهت اقدامات درمانی که با تلاش دسته‌جمعی در بیمارستان شهیدگنجی برازجان راه‌اندازی شده است.

امیری تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامت مادران باردار یکی از اولویت‌های نظام سلامت است و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی آنان از اهمیت برخوردار است، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با دانستن این امر مهم، اقدام به راه‌اندازی هتل مادر در بیمارستان شهید گنجی کرده است.

وی در تشریح ویژگی‌های هتل مادر افزود: برای مادران باردار پرخطری که از مناطق دوردست شهرستان دشتستان همانند مناطق ارم، بوشکان، دهرود، طلحه و کلمه برای اقدامات درمانی توسط پزشک مراکز بهداشتی درمانی خود ارجاع داده می‌شوند و مکانی برای اسکان ندارند این مکان را تجهیز و راه‌اندازی کرده‌ایم.

امیری گفت: با این اقدام که از سوی شبکه بهداشت و درمان دشتستان انجام گرفته است، امیدواریم باعث کاهش بار مالی و استرس مادر و خانواده‌اش شویم.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال جدید، این مکان در نظر گرفته شده بود و در حال حاضر قابل استفاده برای مشمولین ذکر شده است.

وی در پایان گفت: این اقدام با تلاش و پیگیری واحد سلامت خانواده این شهرستان و همچنین همکاری و حمایت‌های مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید گنجی محقق شده است.

نظرات


کد امنیتی رفرش