به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : جشنواره استانی فیلم رشد در دشتستان+تصاویر

جشنواره استانی فیلم رشد در دشتستان+تصاویر

تاریخ ارسال پست:
دوشنبه 06 بهمن 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
91

چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد با حضور مجیب مدیر اجرایی جشواره فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش، ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امانی دبیر اجرایی جشنواره فیلم رشد در استان بوشهر، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری دشتستان، مدیر آموزش و پرورش دشتستان، ریئس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و جمعی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در محل کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد...

اتحاد جنوب ـ سیده هدیه بیت سیاح: چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد با حضور مجیب مدیر اجرایی جشواره فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش، ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امانی دبیر اجرایی جشنواره فیلم رشد در استان بوشهر، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری دشتستان، مدیر آموزش و پرورش دشتستان، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و جمعی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در محل کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: از بین 208 فیلم اکران شده در جشنواره فیلم رشد در تهران، 71 اثر انتخاب و در دشتستان به نمایش گذاشته شد.


وی با تأکید بر اینکه نباید تفاوتی در اکران فیلم های جشنواره رشد در تهران و سایر شهرستان ها وجود داشته باشد، گفت: متأسفانه به دلیل محدودیت در زمان اکران فیلم ها، این جشنواره تنها به مدت یک هفته اجرا می شود اما برنامه ریزی های صورت گرفته به نحوی است که در این محدوده زمانی بهترین فیلم ها را اکران کنیم.
مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز در این خصوص گفت: چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد با هدف رشد و بالندگی دانش آموزان و با همکاری آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در دشتستان در حال برگزاری است.


وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم رشد بعد از چندین سال در دشتستان احیاء و برگزارگردید که این جای تقدیر دارد.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم رشد در دشتستان نیز در این خصوص به اتحاد جنوب گفت: جشنواره استانی فیلم رشد از شنبه 4 بهمن ماه در محل کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان کار خود را شروع کرده است و چهارشنبه 8بهمن ماه نیز در همین مکان به کار خود پایان خواهد داد.
خانم کمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر برازجان، در روزهای یکشنبه 5 بهمن ماه در ارم و بوشکان برگزار گردیده است  و سه شنبه 7 بهمن در آبپخش نیز برگزار خواهد شد.
وی از اکران فیلم های دشتستانی در جشنواره فیلم رشد سال آینده خبر داد و افزود: با همکاری انجمن سینمای جوان برازجان فیلم هایی جهت شرکت در جشنواره فیلم رشد سال آینده ساخته و اکران خواهد شد.























نظرات


کد امنیتی رفرش