به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان دشتستان+ تصاویر

همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان دشتستان+ تصاویر

تاریخ ارسال پست:
سه شنبه 25 آذر 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
99

همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان دشتستان امروز سه شنبه 25 آذر ماه با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش و دانشگاه های دشتستان، کانون دوستداران کتاب و پژوهشسرای متقین برازجان و جکعی از نخبگان و پؤوهشگران در محل کانون امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد...

اتحاد جنوب ـ سیده هدیه بیت سیاح: همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان دشتستان امروز سه شنبه 25 آذر ماه با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش و دانشگاه های دشتستان، کانون دوستداران کتاب و پژوهشسرای متقین برازجان و جمعی از نخبگان و پژوهشگران در محل کانون امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد.


مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این همایش ضمن تأکید بر لزوم توسعه پژوهش در جامعه اظهار داشت: پژوهش ها باید به گونه ای انجام گیرد که برای عموم قابل فهم و درک باشند تا تأثیر بیشتری در جامعه داشته باشد.


سید حسن لواسانی فرد یکی از معضلات کشاورزی دشتستان را استفاده بی رویه از سموم شیمیایی دانست و ادامه داد: یکی از معضلات کشاورزی این شهرستان، استفاده بی رویه از سموم شیمیایی است که باید با همکاری دانشگاه ها و انجام پژوهش های مختلف، راهکارهای مناسب جهت کنترل این امر و مرتفع سازی مشکلات کشاورزی استفاده کرد.
وی تأکیر کرد: در پژوهش هایی که در این شهرستان انجام می شوند، باید همواره مشکلات را مدنظر قرار داده و برطرف نماییم.
دکترمنصوری مقدم عضو هیئت علمی داشنگاه خلیج فارس بوشهر نیز در این مراسم یکی از زیرساخت های پژوهش را، آموزش دانست و عنوان داشت: استان بوشهر دارای مراکز آموزشی فراوانی همچون دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی متعددی است به گونه ای که نسبت دانشجو به جمعیت استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این خود نقطه امیدی جهت پیشرفت این استان است.

وی اضافه کرد: دانشگاه حلیج فارس در سال 71 تأسیس و با دو رشته راه اندازی شد اما با همت مسئولین و جامعه دانشگاهی شاهد آموزش 22 رشته کارشناسی، 42 رشته کارشناس ارشد و 12 رشته دکتری در سال جاری هستیم.
دکتر منصوری مقدم اضافه کرد: پیش از این قدرت سیاسی در دست قدرتمندان نظامی بود اما با روی کار آمدن جنگ نرم، امروزه قدرت سیاسی در دست صاحبان علم و دانش است.
وی با اشاره به رواج به تهاجم فرهنگی در جامعه گفت: پیش از این در دوره قاجار شاهد از دست دادن قسمتی از سرزمین خود بودیم اما امروزه با وجود تهاجم فرهنگی، فرهنگ، دین، ملیت و تاریخ خود را از دست می دهیم.
در پایان تعدادی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، فرهنگیان، دبیران، دانشجویان و دانش آموزان نخبه دشتستانی که در پژوهش اقدامات ارزشمندی داشته اند با اهدای هدایایی تقدیر شد./ب

















نظرات


کد امنیتی رفرش