به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : برخی القاب مشهور فوتبالی ها: از دالای لاما تا سشوار!

برخی القاب مشهور فوتبالی ها: از دالای لاما تا سشوار!

تاریخ ارسال پست:
پنجشنبه 22 آبان 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
51

 پس از آن که برخی رسانه ها مدعی شدند که رونالدو در محافل خصوصی به مسی فحش می دهد و البته خود این بازیکن این قضیه را کاملا تکذیب کرد، نگاهی داریم به برخی از القاب جالبی که برخی از شخصیت های فوتبالی به دیگر شخصیت ها داده اند...

برخی-القاب-مشهور-فوتبالی-ها-از-دالای-لاما-تا-سشوار

وب سایت رسمی برنامه نود –  پس از آن که برخی رسانه ها مدعی شدند که رونالدو در محافل خصوصی به مسی فحش می دهد و البته خود این بازیکن این قضیه را کاملا تکذیب کرد، نگاهی داریم به برخی از القاب جالبی که برخی از شخصیت های فوتبالی به دیگر شخصیت ها داده اند.

به گزارش وب سایت نود، در دنیای فوتبال مرسوم است که به برخی بازیکنان القاب خاصی داده می شود. مثلا مسعود اوزیل به خاطر ظاهرش با شخصیت "نمو" در یک انیمیشن مقایسه می شد و لقب آربلوا هم "کله قندی" است. برخی از القاب مشهور شخصیت های فوتبالی به شرح زیر است:

دالای لاما: ساندرو راسل، مدیر سابق بارسلونا در محافل خصوصی این گونه گواردیولا، مربی فعلی بایرن را صدا می زده است.
فیلسوف: این لقب جالبی بود که زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی برای گواردیولا انتخاب کرد تا از او انتقاد کند و بگوید:" گواردیولا فیلسوفی است که رویایم برای بازی در بارسا را ویران کرد.
بیبر: شباهت ظاهری الکساندر کوکورین به جاستین بیبر، خواننده کانادایی موجب شده بود که در روسیه او را "بیبر" صدا بزنند!
کله اژدهایی! : کاتالین مونتانیو، بازیکن رومانی در سالهای آغازین دوران فوتبالش این لقب را داشت. علت این نامگذاری هم بزرگ بدن ابعاد سرش نسبت به سایر اعضای بدنش بود.
ویروس : دنی گیسا، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا با این لقب صدا زده می شد. علت این نامگذاری هم شباهت او به یکی از شخصیت های انیشمین " روزی روزگاری" بوده است.
کله قندی: مشخص نیست که به چه دلیل روی آربلوا چنین لقبی گذاشته شده است اما در شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر همیشه مدافع رئال با این اسم صدا زده شده است.
سشوار: این لقب متعلق به سرالکس فرگوسن، مربی سابق منچستریونایتد است.  گفته می شد که داد و فریادهای فرگوسن در زمان عصبانیتش دقیقا اثر این وسیله برقی را روی موهای بازیکنان داشته است و  دقیقا موهایشان را سیخ می کرده است!

نظرات


کد امنیتی رفرش