به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : اعلام شماره حساب برای ساخت فیلم مستند غضنفرالسلطنه

اعلام شماره حساب برای ساخت فیلم مستند غضنفرالسلطنه

تاریخ ارسال پست:
پنجشنبه 08 آبان 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
280

پیرو جلسه آول ابان ماه جمعی از علاقمندان به تاریخ، فرهنگ و مشاهیر دشتستان در دفتر اتحاد جنوب و تصمیم به ساخت فیلم مستند زندگی، خدمات و مبارزات مرحوم میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه، صبح امروز چهارشنبه حساب بانکی مشخصی به منظور جمع آوری کمکهای علاقمندان به مرحوم غضنفرالسلطنه افتتاح شد. این حساب جاری مشترک توسط آقایان....

 

اعلام شماره حساب برای ساخت فیلم مستند غضنفرالسلطنه

اتحاد جنوب: پیرو جلسه آول ابان ماه جمعی از علاقمندان به تاریخ، فرهنگ و مشاهیر دشتستان در دفتر اتحاد جنوب و تصمیم به ساخت فیلم مستند زندگی، خدمات و مبارزات مرحوم میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه، صبح امروز چهارشنبه 7 ابان ماه 93 حساب بانکی مشخصی به منظور جمع آوری کمکهای علاقمندان به مرحوم غضنفرالسلطنه افتتاح شد.  

 

شماره حساب: 0107350714006 بانک صادرات

بنام: صابری، قائمی فرد و فخرایی

 

این حساب جاری مشترک توسط آقایان احمد قائمی فرد، محمدجواد فخرایی و اکبر صابری افتتاح شده و مبالغ جمع آوری شده نیز با نظارت این سه نفر هزینه خواهد شد.

 

کسانی که مایلند در این امر مشارکت داشته باشند می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات کمکهای خود را واریز نمایند.

گفتنی است برای ساخت فیلم مستند غضنفرالسلطنه 60 تا 70 میلیون تومان هزینه برآورد شده که تاکنون نزدیک به 20 میلیون تومان آن تامین شده است.

مرحوم میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه از سرداران بنام جنوب کشور در مبارزه با استعمار انگلیس است که از محبوبیت زیادی در بین مردم دشتستان برخوردار است.

مردم برازجان خواستار تسریع در نصب تندیس این سردار مبارز و همچنین برگزاری همایش باشکوهی در پاسداشت مبارزات ایشان می باشند.

نظرات


کد امنیتی رفرش