به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : استاندار: اعتبارات بخش ارم بیش از دو برابر افزایش یافته است

استاندار: اعتبارات بخش ارم بیش از دو برابر افزایش یافته است

تاریخ ارسال پست:
جمعه 02 آبان 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
50

نشست هم اندیشی بخش ارم شامگاه پنجشنبه اول آبان ماه با حضور استاندار بوشهر، معاونان استاندار، فرماندار دشتستان و جمعی از مدیران کل استان بوشهر و مسئولین دشتستانی و بخش ارم در محل دبیرستان رودکی این بخش برگزار شد...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: نشست هم اندیشی بخش ارم شامگاه پنجشنبه اول آبان ماه با حضور استاندار بوشهر، معاونان استاندار، فرماندار دشتستان و جمعی از مدیران کل استان بوشهر و مسئولین دشتستانی و بخش ارم در محل دبیرستان رودکی این بخش برگزار شد.


استاندار بوشهر در این نشست ضمن تشکر از میزبانی گرم مردم ارم، یکی از اساسی ترین سیاست های رئیس جمهور را بیان واقعیت ها دانست و گفت: بودجه عمرانی استانی امسال به 460 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.
سالاری اظهار داشت: بودجه سال گذشته 403 میلیارد تومان بود که تنها 42درصد آن تحقق یافت در حالی که در سال جاری تاکنون 54درصد از بودجه مصوب شده را دریافت کرده ایم که این خود گامی بلند در جهت عمرانی استان می باشد.

اعتبارات بخش ارم به بیش از دو برابر رسیده است
استاندار بوشهر بیان داشت: در سال گذشته اعتبارت بخش ارم سه میلیارد و پانصد میلیون تومان بود که تنها 800 میلیون تومان آن محقق شد در حالی که این اعتبارت در سال جاری به هفت میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است که عملا تاکنون دو میلیاردو 500 میلیون تومان آن دریافت شده است.
وی ادامه داد: اگر نسبت این اعتبارت را به جمعیت بخش ها در نظر بگیریم، بخش ارم نسبت به جمعیت خود، افزایش قابل توجهی در بخش اعتبارات خود داشته است.
سالاری با شاره به مشکلات این بخش گفت: تمامی این مشکلات دسته بندی شده و بر اساس اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سد تنگ ارم
استاندار بوشهر در خصوص مشکلات بیان شده در این جلسه گفت: یکی از بزرگترین مشکلات مردم این بخش، مشکل آب شرب است که امیدواریم با تکمیل سد تنگ ارم این مشکل مرتفع گردد.
وی اظهار داشت: امسال 3 میلیاردو 200 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سد تنگ ارم در نظر گرفته شده است که تلاش داریم تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری شود.
این مقام مسئول از افتتاح 5 گلزار شهدا در بخش ارم خبر داد و گفت: امسال 5 گلزار شهدا در این بخش تکمیل می گردد که امیدواریم این امر تا دهه فجر سال جاری صورت گیرد.
سالاری با اشاره به مشکل برق ارم نیز گفت: در حال حاضر مطالعاتی جهت احداث یک ایستگاه فوق تخصصی برق در بخش ارم صورت گرفته است که عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد و در دو سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص ورزش این بخش نیز اظهار امیدواری کرد: 4 زمین ورزشی در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت تا دهه فجر سال جاری افتتاح شود. همچنین یک زمین چمن مصنوعی نیز در این بخش احداث خواهد شد. 

نظرات


کد امنیتی رفرش