به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : کوتاه از پرسپولیس

کوتاه از پرسپولیس

تاریخ ارسال پست:
سه شنبه 09 اردیبهشت 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
64

رحيمي رسماً کارش را در پرسپوليس آغاز کرد...

تماس رحيمي با رويانيان...

50 ميليارد تومان در جيب پرسپوليس...

حساب اصلي باشگاه پرسپوليس بسته شد...

عليرضا رحيمي صبح امروز رسما پس از ديدار با پرسنل و بازديد از طبقات باشگاه کار خود را آغاز کرد.


عليرضا رحيمي، مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس پس از دو جلسه فشرده هيأت مديره صبح امروز با حضور در باشگاه پرسپوليس کار خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش فارس، وي ابتدا از طبقات باشگاه بازديدي داشت و سپس با 20 پرسنل باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو کرد و از آخرين وضعيت آنها باخبر شد.

اما نکته جالب اين است که همه اعضاي باشگاه به دنبال اين بودند که آيا رحيمي پرسنل جديدي را با خود به باشگاه خواهد آورد يا خير که شواهد نشان مي‌‌دهد احتمال آوردن پرسنل جديدي به باشگاه توسط مديرعامل جديد تقريبا قطعي است.

********************************

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در تماسي تلفني با محمد رويانيان از وي بابت حضورش در باشگاه پرسپوليس رخصت گرفت.


عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز رسما کار خود را در اين باشگاه آغاز کرد. وي امروز با محمد رويانيان تماس گرفت و از مديرعامل سابق قرمزپوشان بابت حضور در اتاقش رخصت گرفت.

به گزارش فارس، ‌رحيمي خطاب به رويانيان گفت: شما زحمات زيادي براي باشگاه پرسپوليس کشيده‌ايد و امروز هيچ‌کس حق ندارد در رابطه با بدهي شما حرف بزند. من از تمام زحمات شما تقدير و تشکر مي‌کنم.

رويانيان نيز ضمن تشکر از اين کار رحيمي گفت: حتما سعي مي‌کنم به شما سر بزنم و براي جنابعالي و مخصوصا باشگاه بزرگ پرسپوليس و هوادارانش از صميم قلب آرزوي موفقيت دارم.

علي پروين نيز از کليه پرسنل باشگاه پرسپوليس تقدير و تشکر کرد و براي آنها در آينده آرزوي موفقيت داشت.

روي گذشته پرسنل باشگاه در اقدامي جالب نامه‌اي براي پروين نوشتند و از وي بابت تلاش‌هايش به مدت 4 ماه در باشگاه و مخصوصا پرداخت حقوق معوقه تقدير و تشکر کردند.

********************************

اشگاه پرسپوليس در فصل 94- 93 حداقل 50 ميليارد تومان براي هزينه‌هاي جاري و پرداخت بدهي‌هايش منابع مالي در اختيار خواهد داشت.


موضوع بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس و قراردادهاي بازيکنانش که رقمي حدود 70 ميليارد تومان اعلام شده، تبديل به کلاف سر درگمي شده بود که با پيگيري‌هاي مکرر وزارت ورزش و جوانان و رايزني با حاميان مالي مختلف در حال باز شدن است.

به گزارش ايسنا، پس از حواشي مختلفي که در رابطه با باشگاه سرخپوشان رقم خورد، مذاکرات متعددي براي جذب اسپانسر صورت گرفت تا در نهايت يک شرک هلدينگ با تعهد پرداخت 30 ميليارد تومان براي فصل 94-93 برند تجاري پرسپوليس را اجاره کرد.

علاوه بر 30 ميلياردي که حامي جديد پرسپوليس متعهد به پرداخت آن است، چيدمان بدنه جديد هيات مديره باشگاه بيانگر رويکرد اقتصادي وزارت ورزش و جوانان براي درآمدزايي است. حضور مديران اقتصادي نه سياسي در بافت هيات مديره نشان دهنده اين مهم است که علاوه بر پولي که از اسپانسر نصيب باشگاه مي‌شود پاي منابع درآمدي ديگري هم به باشگاه باز خواهد شد.

قرار است حميدرضا سياسي، رييس هيات مديره مبلغي حدود پنج ميليارد تومان به باشگاه کمک کند.

پول حاصل از تبليغات محيطي هم يکي از راه‌هايي است که قرار است بخشي از بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس از آن طريق تامين شود. از قرارداد 80 ميليارد توماني، سهم سرخابي‌ها 30 ميليارد تومان و براي هر يک 15 ميليارد تومان است.

اگر مبالغ مورد نظر را جمع بزنيم، با يک حساب سرانگشتي به عدد 50 ميليارد تومان مي‌رسيم. از اين رقم اگر چه تاکنون تنها سه ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس اختصاص يافته، اما به نظر مي‌رسد با تخصيص کامل آن در طول فصل، بخش قابل توجهي از بدهي‌هاي قرمزها پرداخت شود.

از طرفي با پرداخت سهم پرسپوليس از حق پخش تلويزيوني، هواداران اين تيم مي‌توانند اميدوار باشند که وعده امير رضا خادم و مديرعامل جديد قرمزها براي پرداخت تمام و کمال بدهي هاي باشگاه تا قبل از زمان واگذاري محقق شود.

***********************************************

حساب اصلي باشگاه پرسپوليس به خاطر 3 ميليارد و 800 ميليون تومان بسته شد.


در آستانه روزهاي اوليه کاري هيأت مديره جديد قرمزپوشان اسپانسر جديد 3 ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس کمک کرد اما جالب است بدانيد که پرسپوليسي‌ها براي ريختن اين پول به حساب‌شان دچار دردسر شدند.

به گزارش فارس، با توجه به دادن چک به برخي از طلبکاران به مبلغ 3 ميليارد و 800 ميليون تومان در چند مدت گذشته حساب باشگاه بسته شده و در صورتي که پول اسپانسر به حساب باشگاه ريخته شود سريعا حساب تخليه خواهد شد.

از همين رو قرمزپوشان به دنبال افتتاح حسابي جديد هستند تا بتوانند 3 ميليارد تومان را طبق نظر خود خرج کنند.

نظرات


کد امنیتی رفرش