به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : قهرمانان و پیشکسوتان ورزش فوتبال دشتستان تجلیل شدند

قهرمانان و پیشکسوتان ورزش فوتبال دشتستان تجلیل شدند

تاریخ ارسال پست:
شنبه 13 اردیبهشت 1393
نظرات :
0
تعداد بازدید:
59

اتحادجنوب: در آیینی با حضور فرماندار دشتستان ،نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش فوتبال دشتستان تجلیل شد...

فرماندار دشتستان  در این آیین  گفت: ورزش نقش ویژه و بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای دارد.


دکتر ارسلان زارع افزود: در حوزه ورزش، رشته فوتبال ازلحاظ فرهنگی و اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بیان کرد: برای برنامه ریزی، توسعه یافتگی، رفع چالش ها و موانع در حوزه ورزش به ویژه فوتبال نیاز به همفکری، مشارکت مردم، کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی است.

زراع یادآور شد: فوتبال در دشتستان با وجود فعالیت هایی که دارد جایگاه معینی ندارد و در سطح خوبی قرار نگرفته است.

فرماندار دشتستان در این آیین  گفت: برای بهبود و ارتقای ورزش دشتستان حل مشکلات، چالش ها و ارایه راهکارهای مناسب تشکیل کارگروه و مجمع مشورتی ورزشی با حضور پیشکسوتان، نماینده ورزشکاران و کارشناسان ورزشی در شهرستان ضروری است.


زارع اظهارکرد: یکی از اولویت های مهم در حوزه ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات تملک دارایی به حوزه ورزش شهرستان است که دراین زمینه تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات سخت افزاری و زیرساختی ورزش در دشتستان به بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با امکانات محدود دولتی این امر امکان پذیر نیست.

زارع گفت: فوتبال دشتستان پیش از آن چیزی که نیاز به تقویت سخت افزاری داشته باشد به برنامه ریزی نرم افزاری ومدیریتی نیازمند است و جلب همکاری همه مردم به ویژه جوانان را می طلبد.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی  نیز گفت: طرح تفکیک وزارت ورزش از امور جوانان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده ونمایندگان خواستار تفکیک این دو حوزه هستند.
سید مهدی موسوی نژاد افزود: یکی از عواملی که باعث کاهش انگیزه ورزشکاران شده ادغام دو حوزه ورزش و جوانان در دولت قبل است که اشتباهی بزرگ از سوی دولت دهم بود.

وی اضافه کرد: نگاه بخش ورزش دراستان بوشهربه دشتستان، عادلانه نیست زیرا اختصاص دادن اعتبارات ورزشی یک استان به یک تیم منطقی نیست.

موسوی نژاد اظهارکرد: با توجه به وجود شرکت ها و صنایع بزرگ در استان بوشهر باید از این ظرفیت برای حمایت از تیم های ورزشی استفاده کرد.

وی بیان کرد: در سال های گذشته مصوبه ای مبنی بر پرداخت 50 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تیم های ورزشی استان بوشهر از سوی وزارت نفت مصوب شد و این مصوبه یکبار در مدت زمان کوتاهی اجرایی شد.

موسوی نژاد اضافه کرد: اما به دلیل وجود برخی اختلافات داخلی و ایجاد شبهه در چگونگی هزینه کرد اعتبار این مصوبه برای مسوولان وزارت نفت، باعث شد این مصوبه نیز فراموش شود و راکد بماند.
رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: این استان در همه زمینه ها توانمندی لازم را دارد ولی تاکنون نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست یابد.

محمد نجفی افزود: با همت و تلاش همه آحاد جامعه می توان فوتبال استان بوشهر را متحول کرد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: مکان های ورزشی در دشتستان فرسوده هستند و نیاز به نوسازی و ساماندهی دارند.

علی حاجیان خواستار تکمیل خوابگاه ورزشکاران و نوسازی کف پوش برخی از سالن های ورزشی در شهرستان شد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی فوتبال دشتستان تجلیل شد.

نظرات


کد امنیتی رفرش