به شهر دوست داشتنی من خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهید صادق گنجی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در برازجان

برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهید صادق گنجی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در برازجان

تاریخ ارسال پست:
شنبه 12 دی 1394
نظرات :
0
تعداد بازدید:
58

رییس مجلس شورای اسلامی در بیست و پنجمین یادواره شهید صادق گنجی که امروز شنبه 12 دی ماه در محل مصلی نماز جمعه برازجان برگزار شد، گفت: شهید گنجی سند ارزشمندی از مبارزه جمهوری اسلامی است...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: رییس مجلس شورای اسلامی در بیست و پنجمین یادواره شهید صادق گنجی که امروز شنبه 12 دی ماه در محل مصلی نماز جمعه برازجان برگزار شد، گفت: شهید گنجی سند ارزشمندی از مبارزه جمهوری اسلامی است.


وی ادامه داد: گنجی به خودی خود، سندی روشن از راهی است که انقلاب اسلامی ایران طی می کند.
دکتر علی لاریجانی افزود: شهید صادق گنجی در راه مبارزه با تکفیری ها و تروریست ها به مبارزه برخواست و در همین راه نیز به شهادت رسید، حال آمریکایی ها با چه رویی ایران را به حمایت از تروریست متهم می کنند؟


وی با اشاره به جریان های اخیر در کشورهای منطقه، خاطر نشان کرد: جریان های تروریستی در سه دهه اخیر، جامعه اسلامی را به کجا کشانده است؟
رییس قوه مقننه بیان داشت: آمریکایی ها با فکر افرادی چون شهید گنجی مشکل دارند، چرا که این شهید، یک رایزن فرهنگی بود، و به دنبال اصلاح فکر مردم بود.
وی با اشاره به وجود جریان های تکفیری در منطقه گفت: هر جایی که به بهانه مبارزه با تروریست و اشغالگران، جریان هایی ایجاد شد، زمینه برای تشکیل گروه های تکفیری و تروریستی فراهم شده است.


لاریجانی ادامه داد: وقایع افغانستان، عراق، سوریه، یمن، لیبی و ... نشان دهنده این امر است که هر جا به اشغال غرب در آمده، جریان های تروریستی به دنبال آن ایجاد شده است، لذا اگر غرب به دنبال مبارزه با تروریست است، نباید به فکر اشغال کشورها باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه جریان های تکفیری با ادعای مسلمان بودن، به جای مبارزه با استکبار و استعمار، سلاح خود را بر سر مردم مظلوم و بیگناه نشانه گرفته است.


وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که حدود 60 کشور قدرتمند با هم ائتلاف می کنند تا برعیله داعش در عراق مبارزه کنند اما حتی یک شهر عراق را نیز نمی توانند از اشغال داعشیان درآورند، اما ایران به تنهایی و با کمک نیروهای عراقی و حمایت آیت الله سیستانی، اینچنین قدرتمند در مقابل داعش ایستاده است.
وی ادامه داد: ما ملتی مسئولیت پذیر هستیم؛ همین امر نیز موجب شده تا نسبت به مسایل منطقه بی تفاوت نباشیم و به مردم سوریه و عراق کمک می کنیم.


رییس قوه مقننه با اشاره به مسائل هسته ای در کشور نیز گفت: اگر آمریکایی‌ها تصور کنند که در مورد مذاکرات هسته‌ای اقدامات فریبکارانه‌ای می‌توانند انجام دهند خیال واهی است چرا که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در مذاکرات هسته‌ای پایبند است ولی پاسخ قاطعی به فریبکاری و زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها می‌دهد.


وی اظهار داشت: آمریکا تنها به دلیل اتهامات PMD ، 12 سال تحریم را به ایران تحمیل کرد و می گویند، شما تا سال 2003 مطالعاتی در زمینه هسته ای داشته اید، مگر مطالعه، تحریم دارد؟!
لاریجانی ادامه داد: ما مسیر را به درستی انتخاب کرده و ادامه می دهیم.
گفتنی است پیش از سخنان لاریجانی؛ سردار جمیری فرمانده بسیج سپاه استان بوشهر و نادر گنجی فرزند شهید گنجی سخنان کوتاهی بیان کردند.
در یادواره شهید گنجی استاندار بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان ارشد استان و شهرستان حضور داشتند.

نظرات


کد امنیتی رفرش